Τελευταία Ενημέρωση Μπλογκ | Blog’s Last Update

1-4-2024 έγινε η τελευταία ενημέρωση όλων των μόνιμων αναρτήσεων στην πρώτη σελίδα του blog μου: αρχικά με την σελίδες που βρίσκονται πάνω από αυτή την ανάρτηση που διαβάζεται τώρα «about blog(s) owner»«social media | cv | contact»«my Blogger blogs»«my WordPress blogs», μετέπειτα με την ανάρτηση που βρίσκεται κάτω από αυτή την ανάρτηση που διαβάζεται τώρα «Λίγα λόγια για το ιστολόγιο», των αμέσως παρακάτω 22 αναρτήσεων με την ετικέτα και των γενικό τίτλο «MYcollectionsIV» που ενημερώνουν για την προσθήκη των τελευταίων κειμένων-βίντεο-φωτογραφιών και τέλος των 10 επόμενων αναρτήσεων σχετικά με την ενημέρωση όλων των άλλων μου ιστολογίων με την ετικέτα και τον γενικό τίτλο «myBLOGS_2021».

Επίσης μπορείτε να πάτε από κάθε μία συλλογή ξεχωριστά από τις 16 πρώτες με την ετικέτα και των γενικό τίτλο «MYcollectionsIV» μέσω των συγκεκριμένων συνδέσμων, στις αντίστοιχες συλλογές ή κείμενα του άλλου μου ιστολογίου thoughtsONpaper, όπου από τις 17-11-2015 έχουν αναρτηθεί πλέον όλα τα πρωτότυπα κείμενα εκεί. (Γενικά όλοι οι σύνδεσμοι στις 16 πρώτες συλλογές αυτές σε αυτό το ιστολόγιο παραπέμπουν.)

Άλλα κείμενα μου θα βρείτε και σε έξι ακόμα blogs μου που δεν υπάρχουν στις παραπάνω συλλογές: άΝεργοιΑΝΑκυκΛώΣΙΜΟΙΑΣΠΡΟ | ΜΑΥΡΟcopperINart IcopperINart IIΑνένταχτοι Πολίτες (+)Memory.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για το πέρασμα σας από το/α ιστολόγιο/α μου. Λίγα λόγια για τον blogger, δημιουργό, κάτοχο, διαχειριστή, συντάκτη, κειμενογράφο, βιντεογράφο και φωτογράφο του παρόντος αλλά και όλων των άλλων έντεκα (11) ιστολογίων μου θα διαβάσετε ΕΔΏΓια τρόπους άμεσης επικοινωνίας δείτε ΕΔΏ. Την ψηφιακή-διαδικτυακή υπογραφή μου θα δείτε ΕΔΏ. Το πλήρες βιογραφικό μου θα δείτε ΕΔΏ.

Με μια ματιά παρακάτω βλέπετε ποια ΣΥΛΛΟΓΗ/ΑΝΑΡΤΗΣΗ από κείμενα και φωτογραφίες, ποιο ΚΑΝΑΛΙ/CHANNEL βίντεο (4 συνολικά), ποιο ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ/BLOG (11 συνολικά) και τέλος ποια ΣΕΛΙΔΑ/PAGE (8 συνολικά) -που είναι οι «βασικές υπογραφές» μου απ’όλα τα ιστολόγια μου- έχει ενημερωθεί τελευταία. Πατώντας πάνω στο σύνδεσμο πηγαίνετε σε νέο παράθυρο κατευθείαν στην συγκεκριμένη ανάρτηση/συλλογή, κανάλι, ιστολόγιο ή σελίδα που θα επιλέξετε.

2023
04-09-2023 BLOG «Memory»
26-06-2023 BLOG «Ανένταχτοι Πολίτες (+)»

2020
2018
13-12-2018 κείμενα συλλογής «Λέξεις»
19-02-2018 κείμενα συλλογής «Διαδικτυακοί Σχολιασμοί»
2016
12-12-2016 κείμενα συλλογής «Σαν παραμύθι»
2015
16-12-2015 κείμενα συλλογής «Σπόροι που ‘γίναν δέντρα»
20-08-2015 Δημιουργίες συλλογής «copperINart» ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ [2/2/2023]
2014
28-07-2014 Αφιέρωμα: Γιώργος Αλεξόπουλος kin ~ helonaracer ~ drapetis
2011
27-08-2011 κείμενα συλλογής «εκ-ΠΑΙΔΕύΤΙΚά»
2010
07-08-2010 κείμενα συλλογής «Γαλάζιοι στίχοι»
2007
16-06-2007 κείμενα συλλογής «Πέτρινοι στίχοι»
2006
05-12-2006 κείμενα συλλογής «Χωρίς άμυνα»
1993
16-04-1993 κείμενα συλλογής «Αλτ, τις ει;»
1991
01-06-1991 κείμενα συλλογής «Βουτιά από ψηλά»

~/.\~

σε όλα τα ιστολόγια μου
από τις 1-12-2007
(από τις 3-2-2023 άρχισα να
χρησιμοποιώ ξανά το WordPress)
2.518 αναγνώσεις
μέχρι τις 30-3-2023
3.030 αναγνώσεις
μέχρι τις 2-1-2024

seizeTHEsky ©2007
seizeTHEsky.wordpress.com
ΑΣΠΡΟ | ΜΑΥΡΟ ©2008
seizeTHEskyWhiteBlack.wordpress.com
copperINart II ©2011
copperINart2.wordpress.com
άΝεργοιΑΝΑκυκΛώΣΙΜΟΙ ©2013
seaeede.wordpress.com
copperINart I ©2014
copperINart1.wordpress.com
thoughtsONpaper ©2015
seizeTHEskythoughtsONpaper.wordpress.com
σάλτο ΚΟΙΝΣΕΠ | salto KOINSEP ©2016
saltokoinsep.wordpress.com
Ανένταχτοι Πολίτες (+) ©2017
AnentaxtoiPolites.wordpress.com
Memory ©2019
atticamemory.wordpress.com
copperINart ©2021
copperINart.wordpress.com
seizeTHEclouds ©2022
seizeTHEclouds.wordpress.com

~/.\~

~/.\~

για οτιδήποτε θέλετε επικοινωνήστε
με τον διαχειριστή, κάτοχο και συντάκτη των ιστολογίων
Ευχαριστώ για το πέρασμα σας από εδώ!
for anything you want contact
with administrator, owner and author of the blogs
Thank you for passing by from here!
 
seizeTHEsky_copyright©2007-2024

~/.\~

1-11-2023
16 years blog’s anniversary !
Το 1ο και πιο αγαπημένο μου blog έγινε 16 ετών!

~/.\~

1-11-2022
15 years blog’s anniversary !
Το 1ο και πιο αγαπημένο μου blog έγινε 15 ετών!

Στη 1η Νοέμβρη υπήρξε το #OtD (On This Day) του blog.
Δηλαδή το 1ο μου και το πιο αγαπημένο ιστολόγιο έγινε 15 χρονών!
Ας το γιορτάσω με μία δική μου «Ζωγραφιά»!
«Σημασία έχει η Δημιουργία.
Να Μπορείς, να Θέλεις.
Το να Δημιουργείς.
Όσο μικρή ή μεγάλη είναι αυτή,
εφήμερη ή όχι,
κόκκος άμμου ή λιλιπούτειο λιθαράκι,
δεν παύει να είναι ένα ταξίδι στην αιωνιότητα.»
19-11-2022 & 29-10-2023 Κ.Π.

———-
*Μόνο στην παρούσα ανάρτηση, της 1ης σελίδας του blog, δεν επιτρέπονται τα σχόλια διότι μετά από κάποιο διάστημα διαγράφεται και παίρνει τη θέση της μία νέα όπου την αντικαθιστά και ενημερώνει τις τρέχουσες-τελευταίες ενημερώσεις από αναρτήσεις σε όλα τα ιστολόγια μου και τα βίντεο μου στα κανάλια μου στο youtube και vimeo.
Αγαπητέ αναγνώστη σε ευχαριστώ για την κατανόηση.

~/.\~

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ

Για να μπορείτε να παρακολουθείτε τις αναρτήσεις ενός ιστολογίου (blog) αυτό γίνεται εύκολα μέσα από τρεις (3) κυρίως βασικούς τρόπους χωρίς να χρειάζεται να έχετε λογαριασμό στα γνωστά social media (facebook, twitter, instagram, tiktok, reddit, tumblr, linkedin, κτλ):

1) Να έχετε ένα λογαριασμό στους ιστότοπους BLOGGER https://www.blogger.com/dashboard/reading ή (και) WORDPRESS https://wordpress.com/read . Με αυτό τον τρόπο, στον blogger πχ, υπάρχει ένας σύνδεσμος στα αριστερά όπου λέγεται «Λίστα ανάγνωσης» και πηγαίνοντας εκεί μπορείτε μέσω των κουμπιών ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ και ΠΡΟΣΘΗΚΗ να αποθηκεύεται τα ιστολόγια όπου θέλετε να ακολουθείτε αντιγράφοντας στο σχετικό πεδίο τον σύνδεσμο τους.
Κάτι αντίστοιχο είναι και στον wordpress.

2) Να έχετε έναν λογαριασμό σε κάποια ιστοσελίδα ανάγνωσης ροής όπου μπορείτε να ακολουθείτε/διαβάζετε άλλες ιστοσελίδες μέσω της μεθόδου διανομής ψηφιακού πληροφοριακού περιεχομένου, τα λεγόμενα RSS feeds
https://el.m.wikipedia.org/wiki/RSS .
Προσωπικά επειδή δεν έχω πλέον τα γνωστά social media για να ενημερώνομαι χρησιμοποιώ δύο πλατφόρμες: αυτή της INOREADER https://www.inoreader.com/ και αυτή της FEEDLY https://feedly.com/ . Εκεί μπορείτε, στα κατάλληλα κουμπιά που σας παρέχονται, να προσθέσετε τις αγαπημένες σας ιστοσελίδες, ιστολόγια, λογαριασμούς που σας ενδιαφέρουν από διάφορα social media, από youtube, κτλ.
Είναι πολύ απλό για κάποιον/α που θέλει να διαβάζει τα αγαπημένα του ιστολόγια (blogs), ή οποιαδήποτε άλλη ιστοσελίδα μέσω RSS, όπου δεν μπορεί να βρει μέσω των γνωστών social media ή επειδή δεν έχει απλά λογαριασμό σε αυτά.

και

3) Ο πιο εύκολος τρόπος από όλους είναι μέσω του προσωπικού μου email https://seizethesky.blogspot.com/p/social-media.html να σας στέλνω ένα newsletter όπως κάθε σοβαρή ιστοσελίδα κάνει: εσείς έχετε μόνο να μου στείλετε ένα email και να μου γράψετε ως τίτλο θέματος του email την λέξη «NEWSLETTER» όπως το έχουν κάνει αρκετοί αναγνώστες/ριες των blogs μου.
Έτσι κάθε ανάρτηση των ιστολογίων μου θα σας κοινοποιείται ακριβώς την ώρα που δημοσιεύεται στην διεύθυνση email της επιλογής σας. Μπορείτε αν θέλετε ακόμα πιο εύκολα να γράψετε το email σας στα σχόλια. Τόσο απλά.

Καλές Αναγνώσεις!
https://linktr.ee/copperINart